środa, 7 sierpnia 2013

Na zawsze..

Spoglądasz na mnie.
Z przymrużonymi oczyma.
Ja, w tle słońce -
Zapadające w sen.

Twoje palce sunące po mej skórze.
Twoja twarz wyrażająca uczucia.
Twoj wzrok, obserwujący.
Mój ruch, długopisem.

Muskam kartkę, piszę.
Opowiadam o nas,
o przeżyciach,
czarujących chwilach.

Gorące ciała,
bijące serca - dla siebie.
Cichy oddech, 
dotyk, 
słowa okazujące uczucia.

Czytam Ci szeptem.
Mój wiersz, 
nasze gesty - 
przelewam na papier.
Na zawsze Ty...


***

Tak wiem, strasznie nie ogarnięte to coś napisane na górze.
Ostatnio tak mam... Nie wiem co się ze mną dzieje.
Nie jest u mnie dobrze. 
Wiele się działo.
Byłam w szpitalu ostatnio, teraz z moim Miśkiem nie mam kontaktu ;cc
Tak bardzo tęsknie. To boli...

1 komentarz:

  1. pls visit me http://differentcands.blogspot.kr/2013/08/korea-style-week.html

    OdpowiedzUsuń