czwartek, 25 października 2012


Czuję pustkę . 
Chce usunąć ja ze swojej krwi . 
Ze swojego życia
Zauważyłam , ze kocham swoja krew .
Kocham ja tracić . 
Robię tylko parę ran . 
Parę małych naciec . 
Które bolą . 
Ale potem czuje się szczęśliwa . 
Samotna , ale nie do końca . 
Pusta w połowie . 
Na co dzień na mojej twarzy jest uśmiech . 
Nie szczery uśmiech . 
A potem zamykam się w sobie . 
Siadam w zimnym kacie . 
I czuje się pusta . 
Wiec sięgam po żyletkę . 
Z przyjemnością robię rany
Tak spędzam wieczory .
Często tez ćpam , pale i pije
A wychodząc z domu okłamuje ludzi .
Chowam rany na rekach ,nogach i brzuchu .
Zakładam ciemne okulary aby nie było widać zapłakanych oczu .
I uśmiecham się .
Uśmiechem którym okłamuje ludzi ..
***
A więc macie zdjęcia , no dzisiaj jakoś tak "dziwnie" tu , bo kolorowo , nie pasuje zupełnie do tego tekstu powyżej .
Ale nie miałam nic innego -,- .
A z tekstu sama nie jestem dumna , nie mam wgl. pomysłów ostatnio na napisanie "czegoś" .




Dziękuje Wam , że czytacie " to coś ":

2 komentarze:

  1. "Ładne", aczkolwiek taki komentarz tutaj nie pasuje. A zdjęcia faktycznie nie pasują :) myślę, że lepiej nie wstawiać nic, jeśli to ma być wstawiane na siłę, albo znaleźć coś pasującego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem nie pasuję tu to wszystko .
      Ogólnie ja takze do tego klimatu nie pasuję .
      Ale zainteresowałam się takim pisaniem .
      Zdjęcia ? To tylko takie .. dopełnienie wszystkiego .
      Ale staram się szukać zdjęć opodwiednich tylko teraz nastała we mnie taka .. pustka , że znaleźć nie mogłam ; )

      Usuń