piątek, 7 grudnia 2012


Wtulona w Niego ja . 
Mała ja . 
Delikatna ja  w ramionach swojego księcia . 
Z bijącym sercem . 
Bijącym tylko dla Niego . 
Już na zawsze razem . 
Idealna para różniąca się jak woda i ogień . 
Niebo i ziemia . 
Miłość wznosząca się ponad niebo , ponad tęczę . 
Śmierć sensu teraz nie ma . 
Bo ja i Ty , jesteśmy razem . 
Wszystko co moje , od teraz należy o do Ciebie . 
Stwórzmy jedną całość . 
Jedno ciało . 
I nie rozłączajmy się już nigdy . 
Nigdy . 
Już zawsze razem . 
Tylko my .
Stwórzmy osobną planetę , bądźmy sami .
Nie potrzebny nam już nikt inny ..

 Oooł , jakie urocze *-*


Szkoda , że tego nie rozumie ; |

Jest dobrze .
Bardzo dobrze. 
Teksty o miłości <ok> Są .. 
KOCHAM CIĘ , IDIOTO ! 

ŚNIEG ! ŚWIĘTA !
Czas na jakiegoś drobnego kaca przez dobrą zabawę - za tydzień .
Okazja ; Koniec świata ; d 
Nahaha : *

PRZYPOMINAJKA : ! :
http://fuck-life-cinderella.blogspot.com/2012/11/7.html -  zapraszam na ten blog , gdyż i ponieważ trwa tam konkurs , w którym można wygrać białe Lordsy DeeZee . ; )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz