niedziela, 27 stycznia 2013


Drogi Czytelniku .
Nie wiem kim jesteś .
Nie wiem ile masz lat .
Nie wiem skąd jesteś .
Właściwie to nie wiem o Tobie nic szczególnego .
Może czytając teksty te zastanawiałeś się jaka jestem ? Kim jestem ?
Jestem jak Ty - człowiekiem .
Mam własne problemy , choć staram się je unikać .
Nie palę , choć już raz próbowałam , z ciekawości .
Nie ćpam , chociaż nieraz mam ochotę .
Nie piję - tylko okazjonalnie .
Nie okaleczam się .
Cierpię w głębi siebie.
Rzadko płaczę , wolę ukrywać łzy .
I brakuje mi miłości .
O której tak wiele się mówi .
Owszem , był kiedyś taki ktoś .
Kochał mnie , a ja tego nie doceniłam .
Zepsułam jego związek , bo narobiłam mu nadziei .
Teraz na szczęście znowu z nią jest .
Mogłam z nim być .
Przecież kochał mnie .
I patrzył się na mnie tak .. Tak jakbym tylko ja się liczyła .
Nie przeszkadzało mu to , że jednego dnia byłam miła i słodka , a następnego zła na świat .
Nie przeszkadzało mu też , gdy miałam nadmiar energii .
Nie był zbyt atrakcyjny , przystojny .
Teraz twierdze , że go straciłam bo patrzyłam na wygląd .
A miał cudowny charakter .
I jak każdy miał zalety i wady .
Był nijaki , ale w moich oczach niezwykły .
Cudownie wspominać momenty z nim związane .
Ale trzeba żyć tym co jest teraz .
A on ? On już nie wróci .
Może jeszcze kiedyś do mnie napiszę .
Ale to już nie będzie nic znaczyło .
Bo ma kogoś . Ma ją .
Życzę im szczęścia , a ja żałuję , że pozwoliłam aby on tak łatwo o mnie zapomniał ..



Post miał być wczoraj , ale nie miałam czasu ponieważ byłam na Lubasz Freestyle Night , gdzie występował Mezo , którego ubóstwiam .<3 
Stałam dokładnie przy scenie także się nadal jaram , że tam się dostałam .
Chciałam z nim zdjęcie ale ponieważ nie było jak się dostać do Niego mam tylko autograf i dwa , krótkie filmiki . 




Przepraszam za jakość *-* 

2 komentarze:

  1. cudowna notka, bardzo mi sie podoba ! taka inna. Bardzo fajnie dopierasz słowa.
    Obserwuję i czekam na kolejne notki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka w sumie jak zawsze tlyko rozchmurz sie troszke , bo to czasami jest straszne : )
    + zapraszam do mnie xoxox ♥ : *

    OdpowiedzUsuń