wtorek, 2 kwietnia 2013

Why don't you love me? - Powracam : *


Rań mnie.
Rań mnie tak jak inne raniły Ciebie.
Kocham Cie, Ty mnie niby też kochałeś.
Ale to już minęło.
Miesiąc. Nawet nie..
Czemu?
Czemu musiałeś mnie w sobie rozkochać?
Dlaczego pozwoliłeś na to abyśmy byli razem?
Przecież wiedziałeś, że mnie kiedyś zranisz.
Wiedziałeś to od razu.
Mimo wszystko i tak Cię kocham.
Bo moja miłość nie mija gdy nagle są problemy.
Na moim niebie wraz z Tobą pojawiła się tęcza.
Znowu jej nie ma.
Nie wiem czy jesteśmy czy już nas nie ma.
Nie piszesz.
Co się stało?
Nie masz odwagi napisać lub powiedzieć, że uczucia minęły?
Że to nie było prawdziwe?
A może jeszcze potrzeba Ci więcej czasu?
Wybacz,jestem taka niecierpliwa.
Twoja nieobecność sprawia, że w mojej głowie roi się od pomysłów.
Pomysłów, od których byś mnie odciągał.
Proszę, niech Twoja miłość do mnie nie mija.
Nie chcę tego, nie chcę ran w moim sercu.
Kochasz mnie jeszcze?


Trochę Was znikło. 
2 obserwatorów.

U mnie trochę.. po prostu to skomplikowane ; )) 

Wróciłam, cieszycie się? 

13 komentarzy:

  1. Świetny tekst, jak zwykle *__*
    Już nie mogłam doczekać się kiedy wrócisz, nie mogłam doczekać się kolejnej świetnej notki <3
    Super że wróciłaś, oby na zawsze *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisałaś, że zawieszasz i wrócisz jak ogarniesz swoje życie. Czyli się udało? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie zależy co to za sprawy, blogowanie nie jest najważniejsze :) życzę żeby się ułożyło jednak i nie pogarszało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się. :)
    Świetny tekst, jak zawsze. *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tekst ;)
    Zapraszam do mnie, liczę na komentarz :)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, fajnie ze piszesz teksty :D

    Zapraszam do mnie na konkurs:
    http://notkinia.blogspot.com/2013/04/konkurs-2.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award. Więcej na moim blogu.
    http://borntobewildfree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tekst ! *o*

    ***
    Dieta polega na jedzeniu 4 posiłków dziennie, ostatni max. o 18. I zero słodyczy jak i fast food'ów.
    A ćwiczę z Mel B.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze wszyscy straszą przed ważnymi testami. :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejciu :)
    Super !
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieodwzajemniona miłość jest straszna. "Miłość duszy niespełniona, do końca życia kona" - fragment z mojego wierszu. Zapraszam do mnie :)
    http://maly-wielki-swiat365.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń